miercuri, 6 iunie 2012

Ciocanele cu bacon


Azi mi-am luat revista pentru luna iunie si m-a inspirat o reteta cu ciocanele de pui, felii subtiri de bacon, lamaie si usturoi. Dar cum nu aveam lamaie in casa, si nici nu am mai iesit pe afara, m-am multumit cu o portocala :)

A iesit super bun, carnea frageda si baconul crocant cu o aroma subtila de citrice.


Ingrediente:

- 10 ciocanele;
- 5 felii subtiri de bacon;
- sucul de la o portocala;
- 4-5 catei de usturoi;
- sare si piper.






Se inteapa cu o scobitoare ciocanelele. Usturoiul se zdobeste, se stoarce portocala si se toarna sucul peste. Apoi se adauga sare si piper dupa gust. Sosul se toarna peste ciocanele.


Baconul se taie in doua pe lungime. Ciocanelele se invelesc in bacon si se aseaza intr-o tava. Se toarna sosul deasupra si se baga in cuptorul preincalzit la 200 grade pentru 1 ora.



Am servit cu dovlecei prajiti cu sos de usturoi cu iaurt. Delicios!

Rezultatul...


Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu