marți, 26 iunie 2012

Humus


Demult voiam sa fac Humus "de casa", dupa placul nostru. Acest preparat l-am descoperit de ceva timp, dar  la inceput  nu mi-a placut deloc: nici macar nu gustam din cauza mirosului strident de usturoi. Apoi am schimbat sursa si am mancat o minune de Humus la Piccolo Mondo care m-a cucerit. Tot foarte bun il fac si cei de la FourSeasons. Si asa am inceput sa nu concep o masa libaneza fara humus :)

Se face foarte usor. Reteta este o combinatie dintre o reteta vazuta la Paprika TV si unele din GoodFood.

Necesar:

- 1 conserva naut boabe;
- 5 linguri pasta de susan;
- 2 linguri iaurt;
- 2 catei de usturoi;
- 1/2 lingurita sare;
- sucul de la 1 lamaie;
- 2-3 frunze de menta;

Pentru decor:

- ulei de masline;
- patrunjel;
- boia dulce;
- boabe de naut...


Pentru inceput spalam si scurgem boabele de naut. Putem opri cateva separat daca vrem sa le punem la sfarsit ca decor.

Cei 2 catei de usturoi ii amestecam cu sarea pana devin o pasta.

Inainte

Dupa
Intr-un pahar de blender se pun toate ingredientele si se mixeaza pana capata consistenta dorita. Daca iese prea tare se drege cu putina apa, daca este prea moale, se mai adauga pasta de susan.

Inainte


Dupa

















Apoi se aseaza intr-un castronel sau pe o farfurie mica, se face un sant in care se toarna ulei de masline, se decoreaza cu boia dulce, patrunjel sau boabe de naut.

Rezultatul...



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu