sâmbătă, 24 martie 2012

Ardei umpluti pentru pitici


Carnivorul meu baietel azi s-a delectat cu Ardei umpluti la cuptor. A fost o nebunie la gurita lui... si carnita, si legume, si sos... si putin iaurtel...



Am folosit pentru doua portii:

- 1 ardei rosu;
- 150 g carne tocata de vita;
- 30 g morcov;
- 70 g telina;
- 1/2 catel usturoi;
- 200 ml suc de rosii.


Am spalat, taiat si curatat ardeiul. Morcovul si telina le-am taiat patratele, ca doar trebuie sa mestece :). Usturoiul l-am ras peste carne, apoi am amestecat cu oul si radacinoasele.

Intru-un vas yena mic am asezat jumatatile de ardei si le-am umplut cu carnita.


Am adaugat si sucul de rosii si am bagat vasul cu capac la cuptorul preincalzit la 180 grade timp de 1 ora si 15 minute.


Rezultatul...


... si un baietel cu burtica plina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu