marți, 27 martie 2012

Friptura de vita in vas de lut


De vreo doi ani mi-am luat o frumusete de vas de lut; initial pentru sarmale, care ies senzationale in el, dar mai nou fac si fripturi si chiar cartofi. Toate ies delicioase. Plus ca este o placere sa gatesti in asa ceva frumos :).


Chiar si din pretentioasa carne de vita iese o friptura frageda, suculenta si rumenita totodata.

De data asta am facut o friptura aromata folosind condimente din sfera araba:









- 1200 g pulpa vita;
- 1 frunza dafin;
- piper boabe;
- 1 lingurita menta;
- 1 lingurita rozmarin;
- 1/2 lingurita scortisoara;
- 3 linguri otet de mere;
- ulei.



Am taiat pulpa in felii groase de 1-1,5 cm si am condimentat-o apoi am turnat peste ea uleiul si otetul. Carnita trebuie sa aibe condimente pe toate partile, asa ca am frecat bucatile unele de altele ca sa ia toate aromele.


Apoi am pus capacul si am dat-o la cupor, la foc mic timp de 2 ore 30 minute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu