miercuri, 7 martie 2012

Pulpe de pui la cuptor



Cand nu am rabdarea sau dispozitia sa gatesc ceva mai elaborat aleg carnea de pui la cuptor. Se face repede si merge combinata cu orice. Ultima data am facut pulpe de pui si am folosit pentru sos:




- o lingura sos de soia dulce;
- zeama de la o portocala si de la o lamaie;
- ulei;
- usturoi;
- o lingurita de mustar;
- sare si piper.




Am spalat si curatat ciocanelele, apoi le-am aranjat intr-un vas.



Intr-un castronel am facut sosul amestecand toate ingredintele, mai putin usturoiul pe care l-am turtit cu lama unui cutit, si am turnat peste carne.

Ulei, sos de soia, mustar

Cele de mai sus plus sucul de citrice
Gata de pus peste ciocanele

Ciocanelele le-am intors incat sa fie unse cu sos peste tot, am acoperit cu folie de aluminiu si am bagat la cuptor.



Cand au fost aproape gata, am scos folia si le-am lasat sa se rumeneasca putin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu