duminică, 1 aprilie 2012

Briose pentru micul dejun


Inspirata de o reteta a lui Ainsley Harriott, am pregatit briose ideale pentru micul dejun. Au o consistenta mai ferma ce se potriveste foarte bine cu aroma dulcetii. Se pot servi si calde alaturi de un pahar de lapte.
Dimineti vesele!




Am folosit asa pentru 12 briose:

- 240 g faina;
- 1 lingurita praf de copt;
- 50 g zahar;
- 180 ml lapte;
- 1 ou;
- 100 g unt topit;
- 140 g dulceata gutui;
- 1 varf de cutit de sare.



Am amestecat intr-un castron ingredientele uscate: faina, praful de copt si zaharul; iar in altul am batut oul cu laptele si untul topit. Apoi am adaugat amestecul de ingrediente uscate si dulceata.


Fiecare forma pentru briose am uns-o cu putin ulei si am pus fasii de hartie de copt in "X" peste care, cu o lingura am impartit compozitia...



...dupa care le-am bagat la cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 25 minute, pana s-au rumenit.



Apoi le-am pudrat cu zahar...


2 comentarii: