vineri, 27 aprilie 2012

Musaca pentru pici



De fiecare data cand fac mancarica pentru puiul meu mic, incerc sa o fac cat mai bogata in vitamine. Cum cartof nu mananca, i-am facut o musaca fara catof, pe care l-am inlocuit cu telina, pe care o mananca cu mare placere.

Am pus asa:

- 2 linguri mari de carne de vita tocata;
- 90 g telina taiata in felii;
- 1 morcov ras fin;
- 1 catel de usturoi;
- 1 frunzulita de busuioc proaspat;
- putin cimbru uscat;
- 1 canita de suc de rosii;
- sare;
- 1 ou;
- 100 ml lapte;
- unt pentru uns vasul.

Intr-o craticioara mica am fiert feliile de telina. Intr-o tigaita am fript carnea pe care am amestecat-o des pentru a nu se prinde. Am adaugat catelul de usturoi taiat felii, cimbrul, morcovul ras. Cand s-a inmuiat morcovul am adaugat sucul de rosii si busuiocul si am lasat sa fiaba 10 minute.

Vasul termorezistent l-am uns cu unt si am asezat jumatate din feliile de telina. Deasupra am pus sosul cu carne, am aranjat restul de telina si am turnat oul batut amestecat cu lapte. Am bagat in cuptorul preincalzit pentru 40-45 minute la foc mic.

Rezultatul...


...si un pui cu burtica plina!

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu