miercuri, 18 aprilie 2012

Salata cu ton si porumb



A trecut Pastele si au ramas ouale fierte. Zilele acestea voi posta retete ce au ca ingredient comun: oul fiert.


Am preparat o salata cu:

- 1 salata verde;
- 2 oua;
- 1 fir de ceapa verde;
- 1 legatura de patrunjel (mie imi place, dar poate sa si lipseasca)
- 1 ridiche mare;
- 1 conserva de ton;
- 1/2 conserva porumb dulce;
- ulei de masline;
- suc de lamaie;
- sare si piper.


Se spala salata, se zvanta si se rupe. Se da "cioc" cu ouale si apoi se curata si se taie felii. Se spala, curata si taie ridichea, ceapa si patrunjelul. Eu decand am descoperit salata libaneza "Tabbule" imi place sa pun in salate mult patrunjel. Le da un gust interesant si contine multa vitamina C. Conservele se scurg si se adauga peste celelalte ingrediente. Apoi se face un dresing din ulei de masline, suc proaspat de lamaie, sare si piper si se toarna peste salata.

Rezultatul...sanatos si satios....


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu