joi, 19 aprilie 2012

Crema de vanilie cu kiwi si peltea de portocale



Dupa cozonac si pasti, de cateva zile voiam ceva racoritor, cremos, usor acrisor... Am pregatit sonde cu crema de vanilie in care am pus bucatele de kiwi si l-am incoronat cu peltea de portocale si ciocolata amaruie, bineinteles. :) Daca ciocolata nu e, nimic nu e :)

Crema folosita este in genul celei de vanilie, dar am mai umblat un pic la cantitati:

untul era in frigider :)



- 1 l lapte
- 6 linguri faina;
- 4 linguri zahar tos;
- 1 plic zahar pudra vanilat;
- 2 fiole esenta vanilie;
- 100 g unt.







Am pus laptele pe foc, am amestecat zaharul, faina putin lapte pana s-a format o pasta fara cocoloase. Cand laptele s-a incalzit, am adaugat pasta obtinuta si am amestecat pana s-a format o crema. Am adaugat esenta de vanilie si am omogenizat. Crema se lasa la racit.

Intr-un vas de mixeaza untul pana devine o spuma, apoi de adauga crema cu faina racita.

Crema de vanilie cu o lingurita lipsa :) - trebuia sa vad cum a iesit

Peste crema de vanilie am pus 3 kiwi taiati in bucatele mici.

In 4 sonde am impartit crema cu kiwi, am turnat pelteaua,  peste care am presarat ciocolata amaruie.

O nebunie cremoasa! Combinatia dintre fructele usor acrisoare si dulceata cremei de vanilie...iti incanta simturile :) 





Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu