duminică, 22 aprilie 2012

Pui cu ananas

 

Cand esti in criza de timp...puiul te salveaza! Se face repede si merge in orice combinatie.

Am facut pulpe dulci-picante. Mie imi place enorm combinatia de chilli cu ceva dulce. Se poate face si cu piept, dar mi se pare un pic mai fad.




Am folosit:

- pulpe superioare dezosate;
- 2 linguri sos chilli cu usturoi;
- 4 linguri sos soia;
- 2 linguri ulei;
- 1/2 conserva ananas (am folosit 6 rondele);
- sare si piper.




Pulpele se spala si se curata de excesul de grasime. Apoi se taie fasii subtiri.
Intr-o tigaie mare se pune uleiul la incins iar apoi se pune carnea amestecand din cand in cand pentru a se face uniform. Se acopera cu un capac si se lasa 10 minute.



Se adauga sosul de chilli cu usturoi si se amesteca.


Apoi se adauga si sosul de soia si se amesteca. Se lasa pe foc pana scade bine si se adauga ananasul taiat bucatele.


Se mai lasa 10 minute si apoi se potriveste de sare si se adauga 1/2 lingurita piper negru.

Noi am servit cu orez salbatic.

Rezultatul...



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu