vineri, 27 aprilie 2012

Biscuiti pentru pitici



Din cand in cand fac pustiului meu biscuiti. Ii placea sa-i molfaie cand nu avea dintisori si il mancau gingiutele, iar acum ii place sa-i muste. Este minunat cand tine un biscuitel in mana si musca din el, iar cand mai ramane putin, isi baga toata manuta in gura. :)

O reteta exacta nu am pentru ca o schimb mereu, dar ingredientele de baza raman :) :

- 1 ou (daca bebe are sub 1 an, 1 galbenus si sucul de la o portocala mica)
- 2 lingurite de iaurt;
- 50 g unt;
- faina cat cuprinde, pentru a iesi o coca ferma;
- 1 lingura glucoza sau zahar;
- cateva stafide taiate marunt;
- scortisoara.




Se amesteca ingredientele si se formeaza o coca ferma. De data aceasta am pus cantitate egala de faina de grau si de orez, dar mi-au placut mai mult cei facuti doar cu faina de grau.


Se acopera cu folie alimentara sau se pune intr-o punguta si se lasa in frigider pentru minim 30 minute.

Apoi se scoate si se intinde cu sucitorul, pe plansa de lucru data cu faina o foaie cam de 3 mm. Cu ajutorul formelor, se decupeaza biscuitii care se aseaza intr-o tava neunsa cu nimic.



Se baga in cuptorul preincalzit la 180 grade pana se rumenesc frumos.


Sunt foarte buni pentru gingiute suparatoare si pentru a invata puiul sa manance singurel.

Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Mmmm...abia astept sa ii fac maine micutului meu biscuiti.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti idee cat timp se mentin? Si cum pot sa salvez retetele preferate, unele sunt minunate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cam tot ce fac: biscuiti, briose, mancare ii dau in ziua respectiva si a doua zi. Restul mancam noi :) Iar despre salvat, cand gasesc ceva interesant folosesc "add to favorites" (steluta din colt dreapta sus) sau te invit sa rasfoiesti "carnelelul cu retete". Multumesc mult si pofta buna! :)

    RăspundețiȘtergere