marți, 3 aprilie 2012

Ceafa de porc la cuptor


Care e leguma preferata? Ceafa de porc!

Nu face foarte bine sanatatii, dar daca aplicam vorba: "mai rarut ca-i mai dragut", atunci putem savura linistiti o friptura din ceafa de porc.


Ingrediente:

- 4 bucati de ceafa de porc;
- 1 lingurita mustar;
- vin alb;
- ulei;
- 4-5 cuisoare;
- 1 chili;
- piper boabe;
- 1 lingurita cimbru;
- 3 cepe verzi
- sare.



Am amestecat intr-un castronel vinul cu uleiul si mustarul.


Carnea spalata si stearsa cu prosoape de hartie am frecat-o cu sare pe ambele parti. Am pus-o in tava si am adaugat, piperul boabe, cimbrul, chili curatat de seminte, iar cuisoarele le-am infipt in carne.


Apoi am turnat amestecul de vin, si ceapa taiata.


Am acoperit-o cu folie de aluminiu si am bagat-o in cuptorul preincalzit la 200 grade pentru aproximativ 40 minute. Apoi am mai lasat-o fara folie pana s-a rumenit frumos.


Am servit-o cu orez salbatic cu stafide.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu