sâmbătă, 19 mai 2012

Guacamole


Avocado am inceput sa mancam o data cu diversificarea alimentatiei puiului. Pentru el am luat prima data. Apoi am vazut ca se potriveste in salate, si am incercat si guacamole inspirata de reteta lui Ainsley Harriott. A iesit foarte bun.



Ingrediente:

- 1 avocado copt;
- 1 lingurita sos chilli cu usturoi;
- 2 frnze ceapa verde;
- 1/2 lingurita coriandru boabe macinate (am folosit un mojar);
- 2 linguri  zeama lamaie;
- 2 linguri ulei de masline;
- sare dupa gust.




Se taie avocado in doua, se scoate samburele si cu ajutorul unei lingurite se scoate pulpa. Se amesteca toate ingredientele intr-un robot de bucatarie, sau se face un piure de avocado cu furculita si apoi se adauga celelalte.

Rezultatul...


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu