sâmbătă, 19 mai 2012

Chiftelute de curcan cu mar


Am cumparat una din cartile scrise de Annabel Karmel si rasfoind-o am gasit o reteta interesanta de chiftelute. Am adaptat-o un pic la felul in care papam noi, adica in loc de pui, am pus curcan si in loc sa le prajesc, l-am bagat la cuptor, am pus mai mult patrunjel ca e plin de vitamine si au iesit foarte bune.  Sunt foarte usoare, aromate, pufoase iar marul le da o savoare aparte. Vlad le-a mancat cu piure de telina si sos de rosii cu usturoi, alaturi de castravete (a fost prima data cand i-am dat, si nu a fost foarte incantat :) )

Necesar pentru 24 bucati:

- 300 g carne piept curcan tocata sau taiata cubulete mici;
- 2 frunze ceapa verde taiate marunt;
- 1 mar ras;
- patrunjel frunze;
- 1/3 lingurita salvie uscata;
- 20 g paine alba maruntita;
- sare si piper.


 

Se amesteca bine toate ingredientele, iar apoi cu mainile umezite se formeaza chiftelutele.


Se aseaza intr-o tava pe hartie de copt si se baga in cuptorul preincalzit la 200 grade pentru 30-40 minute pana se rumenesc usor.


Rezultatul...




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu